TEHNISKAIS ATBALSTS

Garantijas un pēcgarantijas atbalsts.

Mēs sniedzam pilnu tehniskā atbalsta klāstu, tostarp:

- palīdzība iekārtu atlasē projektu un tehnisko risinājumu īstenošanai

- padomi par aprīkojuma pieslēgšanu, uzstādīšanu un uzturēšanu

- garantijas un pēcgarantijas remonts.

Ja jums ir kādi tehniski jautājumi, lūdzu rakstiet mums: tech@intersec.lv vai zvaniet pa tālruni: +371 67 513 987.

Mēs labprāt atbildēsim uz jūsu jautājumiem darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00

LEJUPIELĀDES 

Apmācība un atbalsts nodošanas procesā.

Ja vēlaties uzlabot zināšanu un kvalifikācijas līmeni, mēs piedāvājam dažāda līmeņa kursus. Apmācības notiek gan nelielās grupās (līdz 4 cilvēkiem), gan individuāli. Apmācības izmaksas ir atkarīgas no kursa ilguma, zināšanu līmeņa un izvēlētās tēmas. Apmācības procesā jūs ne tikai iegūstat teorētiskās zināšanas, bet arī praktiskās iemaņas sistēmu apkalpošanā. 

Ja jums nepieciešama palīdzība sistēmas programmēšanas / konfigurēšanas laikā, mēs varam sniegt atbalstu nodošanas procesā, saskaņā ar atsevišķu vienošanos.


Produkti, uz kuriem tiek sniegta apmācība:

Apsardzes signalizācija: NetworX, xGen.

Ugunsdrošības sistēmas: Aritech, Ziton, Kilsen.

Videonovērošana: HikVision IP, HikVision TurboHD.

Piekļuves kontrole: Advisor Master, ZKTeco.

Domofonu sistēma: FERMAX VDS, FERMAX MDS, FERMAX LYNX (IP) 


Lai iegūtu sīkāku informāciju, zvaniet mums: +371 67 513 987